Офісні меблі
Купівля меблів часто відбувається після облаштування офісу, що нерідко передбачає досить скромний бюджет. Оскільки меблі - атрибут, за яким оцінюють можливості компанії, вибирають її ретельно. Незалежно від бюджету, існує кілька правил, здатних значно полегшити вибір якісного товару.
Де купувати офісні меблі?
Незалежно від місця вашого проживання, поруч завжди знайдуться магазини, ринки, що пропонують продукцію помірної ціни. Ось тільки оцінюють місце покупки не тільки за ціною, скільки за умовами зберігання.
Найкращі умови зберігання здатні надати магазини. Зазвичай, їх складські приміщення підтримують допустимі для зберігання температури, в холодну пору року вони опалюються, восени - ізольовані від попадання вологи. Склад також не гарантує належні умови зберігання, оскільки його власники не витрачають багато грошей, орендуючи приміщення для реалізації. Інтернет-магазини, ринки часто безвідповідально зберігають продукцію. Ось чому важливо вибирати точки продажів, які себе зарекомендували.
Пам'ятайте: меблі мають зберігатися захищеними від вологи.
Як вибрати офісні меблі
Існують три критерії, що визначають якість товару незалежно від цінової категорії. Фурнітура, корпус, фасад - візитні картки виробу. Якщо мова йде про стіл, зверніть увагу на матеріал. Він не може прогинатися під дією ваги, розхитуватися, а фурнітура повинна відповідати жорсткості матеріалу, з якого стіл зроблений. Розміри кріпильних деталей повинні відповідати розміру столу, ящиків та інших елементів.
Вартий особливої уваги фасад меблів: його матеріал не роблять з паперу або дешевого пластику. Дерев’яний фасад боїться вогкості і води.