1. Якщо клієнт вже має свій messenger акаунт Brille (підписався на Бонус, зайшов в чаті, і т.д.), то після переходу на сторінку система зчитує дані Анкети і пропонує зробити вибір – оновити (все змінити за стандартною Анкетою – телефон, ПІБ, e-mail та ін.), або продовжити, тобто пропустити і погодитися з наявними даними і перейти до наступного кроку.
2. Далі йде оформлення документальної частини:
- Номер замовлення (чек, РН).
- Перелік товарів (артикули через кому, без штук).
- Сума повернення (вартість товарів, що повертаються).
3. Скан замовлення (клієнт сам знімає на смартфон і завантажує фото на ходу)
4. Причина повернення
5. Клієнт може додатково вислати фото товару і коментар до заявки
- Коментар.
- Фото товару (наприклад, коли рекламація).
6. Видача інформації – чек-лист заявка на повернення: