Каталог товарів

Гарантія та повернення

ГАРАНТІЯ:


Гарантійні зобов'язання здійснюються на всю продукцію, придбану в мережі наших магазинів та на офіційному сайті, відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» та гарантії виробників. 


Гарантійний термін складає:

  • ●   Світильники зі змінним джерелом світла - 12 місяців;
  • ●   Світильник з вбудованими світлодіодами (LED) - 6 місяців;
  • ●   Аксесуари та комплектуючі - 3 місяці (крім лампочок розжарювання і енергозберігаючих лінійних ламп, на які гарантія не поширюється).


Шановні покупці! Звертаємо вашу увагу, що у разі несправності або проблем із придбаними лампочками та іншою продукцією 12-24V, ми з радістю надамо вам гарантійне обслуговування. Однак це можливо ТІЛЬКИ за умови використання повноцінних комплектів, які придбані в мережі магазинів Брілле.
Це пов'язано з тим, що Лампочки та Трансформатори 12-24V одного виробника розроблені з урахуванням технічних параметрів та особливостей один одного, що забезпечує їхню сумісність та оптимальне функціонування. Використання несумісних або неякісних трансформаторів може призвести до нестабільного живлення лампочок, їх неправильного функціонування та подальшої поломки.


При наявності бонусної картки клієнта, ви можете купити одноразову додаткову гарантію* терміном на 1 рік, в рамках якої магазин пропонує безкоштовне сервісне обслуговування або обмін товару:

  • ●   На світлодіодні лампи ціною до 100 грн. – гарантійний талон Категорії А (код YL2987);
  • ●   На світлодіодні лампи ціною від 101,00 до 200,99 грн. – гарантійний талон Категорії В (код YL2988);
  • ●   На світлодіодні лампи ціною від 201,00 до 400,99 грн. – гарантійний талон Категорії С (код YL2989);
  • ●   На світлодіодні лампи ціною від 401,00 до 1000,99 грн. – гарантійний талон Категорії D (код YL2990).

*Додаткова гарантія починає діяти з дати закінчення основного гарантійного терміну.

У яких випадках гарантія не надається?

  • ●   Є механічне пошкодження товару або його деформація;
  • ●   Упаковка пошкоджена або відсутня (втрата товарного вигляду);
  • ●   В документах змінені, стерті або нерозбірливо прописані типовий чи серійний номер товару, дата продажу, пошкоджена пломба;
  • ●   Порушені правила експлуатації товару або товар використовувався не за прямим призначенням;
  • ●   Була змінена електрична схема або внутрішня комутація;
  • ●   Порушені правила підключення товару до електромережі;
  • ●   Товар піддався ремонту не уповноваженими на це особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
  • ●   Причиною дефектів стало використання витратних матеріалів, які не відповідають інструкції з експлуатації;
  • ●   До виходу з ладу освітлювального пристрою призвело аварійне підвищення або зниження електроживлення в мережі;
  • ●   Товар вийшов з ладу в результаті потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів, рідин, інших матеріалів і речовин, не призначених для контакту з лампою або світильником;
  • ●   Товар вийшов з ладу в результаті дії обставин непереборної сили: пожежа, затоплення і.т.д;
  • ●   Механічні пошкодження були завдані в процесі транспортування (за винятком випадків, коли пошкодження викликані доставкою виробника, продавця, перевізника);
  • ●   На товар, який був виготовлений за індивідуальним замовленням або був привезений під замовлення в Україну.

При отриманні продукції, завжди перевіряйте цілісність та комплектацію товару. 


Гарантійні зобов'язання не поширюються на періодичне обслуговування та на ремонт або заміну частин у зв'язку з їх моральним зносом.

Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України. 


ПОВЕРНЕННЯ:


Всі товари, придбані в мережі наших магазинів та на офіційному сайті, ви можете повернути (або обміняти) протягом перших 14-ти днів після купівлі згідно ст.9 "Закону про захист прав споживача"*


Обмін і повернення пройде без ускладнень, у випадку виконання даних правил: товар належної якості, не був в експлуатації, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, комплектність, супровідна документація, що входить в комплектацію, не порушена заводська упаковка*, збережені пломби, фабричні ярлики та товарний чек.

* - часткове або повне порушення зовнішнього вигляду, цілісності упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне пошкодження.


Обміну/поверненню не підлягає продукція належної якості з наступного переліку:

- товари в одноразовій упаковці, якщо вони були розпаковані;

- товари, що не підлягають обміну/поверненню відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», визначені постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р.  


заявка на повернення товару

Обміняти або повернути товар можна в будь-якому нашому магазині після заповнення заяви на повернення і попереднього узгодження свого візиту з менеджером.

Оформлення повернень відбувається через messenger акаунт клієнта. У клієнта є можливість зробити все самостійно зі свого смартфона.


Для того, щоб заповнити заявку на повернення товару, пройдіть по посиланню нижче або скористайтеся QR кодами:


Заповнити заявку на повернення товарів

Viber Viber Facebook Facebook Telegram Telegram
QR-код для повернення через Viber QR-код для повернення через Facebook QR-код для повернення через Telegram


Заповніть форму або перейдіть на сторінку системи повернень https://www.brille.ua/ua/vozvrat-lid/


Якщо протягом 14 днів ви з яких-небудь причин не можете привезти придбаний товар, кур'єр компанії BRILLE може забрати його для оформлення повернення, вартість даної послуги складає 30-100 грн (в залежності від об’єму та району).


*ст. 9 «Права споживача при придбанні товару належної якості» Закону України «Про захист прав споживачів»:


1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (упаковка), споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом семи днів.