Меню

Освітлення для магазину

Автор: Brille Дата: 30.07.2020 Переглядів: 4913 Коментарі : 0

Правильно підібране освітлення магазина може істотно збільшити прибуток. Ми розповімо, які світильники і лампи потрібно використовувати для рітейлу, щоб зацікавити покупців, збільшити цільову аудиторію і, відповідно, продажі. Розумні власники торгових точок і ТРЦ давно застосовують актуальне підсвічування в потрібному місці, щоб привернути увагу ЦА.

Освітлення в магазині взуття

Зміст


Освітлення в магазині і зорове сприйняття


У створенні привабливості товару і підвищення попиту освітлення грає величезну роль. Правильно підібране освітлення магазина продуктів або одягу виконує кілька практичних завдань:

  • забезпечує приємну атмосферу для покупців, люди з різним зором можуть все добре розглянути;
  • активізує тонус покупців, покращує їх настрій;
  • ділить простір на окремі зони, виставляючи на огляд різні групи товарів;
  • підвищує працездатність продавців-консультантів – сяючий зал пробуджує бажання зайвий раз посміхнутися покупцеві і люб'язно все йому пояснити;
  • мінімізує крадіжки в торговому залі.

Правильне освітлення в магазині


Щоб реалізувати систему світлового дизайну, необхідно встановити освітлювальні прилади в кожній зоні: в торгових залах, вітринах, в примірочних кабінках, біля кас і стендів, де розміщена інформація про акції.


Освітлення в магазині продуктів


Для фонового підсвічування продуктового магазину підійдуть вбудовані і підвісні світильники. Вони повинні володіти передачею кольору з індексом не менше 80Ra. Рівень освітленості торгового залу повинен бути:

  • в проходах – не менше 200 лк;
  • на стелажах і полицях – 700-1000 лк.

Саме таких норм дотримується відома мережа Metro. При виборі джерел освітлення для продуктових супермаркетів велике значення має температура світіння.


Правильне освітлення в магазині продуктів


Для викладки сиру і випічки більше підходить світильники з теплим світінням (температура – 3000 К). Для м'яса, риби, ковбас і овочів – ппідсвічування з нейтральним світінням (колірна температура – 4000 К). Заморожені продукти вимагають холодного світлового потоку з температурою до 6000 К. Такий відтінок підкреслить їх свіжість і привабливість.



Освітлення в магазині Освітлення в магазин Купити освітлення в магазин
Світильник LED-47/36W для освітлення зони з замороженими продуктами. Панель LED-53/35W для підвісної стелі Армстронг і грильято. Лінійна LED модель FLF-94/36W для овочевих і м'ясних відділів.


Застосовують і люмінесцентні моделі, наприклад FLF-74/2X14 BR/L на дві лампи. Вони обходяться дешевше, ніж світлодіодні, мають гарну світловіддачу, але їх термін служби – 18 тис. годин – в два рази менше, ніж у ЛЕД виробів. Популярність LED варіантів обумовлена ​​не тільки тривалим терміном експлуатації, але і економним споживанням електроенергії.

Для великих супермаркетів більше підходять панелі і лінійні моделі, а для маленьких продуктових магазинів краще використовувати вбудовані або накладні прилади з теплим світінням. Дизайнери не рекомендують встановлювати для підсвічування продуктів джерела з червоним спектром. Таке світло може приховати дефекти товарів, в Європі подібні освітлювальні прилади заборонені. Для стелажів з дорогими алкогольними напоями слід застосовувати прилади з високим індексом Ra. Товари преміум-сегмента вимагають моделей з матовими плафонами, щоб не було відблисків на пляшках.


Правильне освітлення в магазині одягу


У бутиках, де продають одяг і взуття, рівень освітленості може бути меншим, ніж в продуктових маркетах. Для одягу досить 500-700 лк, але для нових колекцій або демонстрації дизайнерських речей встановлюють акцентне підсвічування на 1000-1500 лк. Також важлива реалістична передача кольору, це захистить від помилок у виборі відтінків одягу.


Індекс передачі кольору


Що таке передача кольору CRI?
Детальніше!


Щоб розповісти про всі нюанси правильного підбору освітлення в бутиках і магазинах одягу, взуття та текстилю, ми написали велику статтю про спеціальні джерела світла, які ідеально передають колір і фактуру матеріалів. Читайте про спеціальні лампи та світильники для одягу тут. Купити такі джерела світла (галогенні й світлодіодні лампи G53 AR111); а також світильники до них, що підходять для торгових залів, завжди можна в магазинах Брілле.


Побутова техніка


У торгових залах для побутової техніки застосовують освітлювальні прилади, що створюють денне світло або світловий потік холодних відтінків. Головна умова – не допустити темних кутів і погано освітлених місць. У приміщеннях з телевізорами і моніторами потрібно використовувати приглушене світло. У моделях рекомендують застосовувати лампи, які не нагріваються. Лампочки розжарювання можуть мати негативний температурний вплив, їх намагаються не застосовувати.


Освітлення в магазині побутової техніки


Побутова техніка займає досить велику площу, тому торгові зали освітлюють за допомогою:


Косметика і ювелірка


Освітлення в магазинах, де продають косметику, не повинно створювати тіней і відблисків. Особливо цих правил необхідно дотримуватися в зоні декоративної косметики. Тут покупці користуються пробниками, тому світло повинне падати зверху або з різних сторін на рівні очей. Рекомендований колір світіння – теплий (3500 К); тому що він надає шкірі гарного відтінку.

В магазинах косметики повинно бути яскраве світло і багато дзеркал. Щоб не було відблисків, застосовують лампи з матовими колбами і непрозорі розсіювачі. Тут в пріоритеті світильники спрямованого світла. Також часто використовуються точки для меблів. Їх встановлюють на бічних панелях стелажів і на полицях. Точки дозволяють добре розглянути навіть найдрібніший товар.


Освітлення в магазині косметики


Для ювелірних прикрас світло вибирають в залежності від того, що продають. Вітрини зі сріблом підсвічують холодним світлом, із золотом – теплим. Для прикрас з діамантами потрібне підсвічування з прозорими або кришталевими розсіювачами, щоб створити відблиски на каменях.


Де купити?


Купити якісну світлотехніку для освітлення магазинів можна в мережі магазинів Brille. Ми пропонуємо продукцію для всіх основних типів освітлення, яке використовують в торгових точках.

Фонове – забезпечує рівномірну освітленість приміщення без темних зон. Щоб створити фонове світло, використовуютьпідвісні світильники, трекові, а також вбудовані та накладні даунлайти. Downlights – світильники, що створюють спрямоване вниз світло. Світловий потік фокусується на потрібний товар. Моделі можуть застосовуватися для створення акцентного і фонового підсвічування.

Акцентне – моделі зі спрямованим світловим потоком на стелаж, вітрину, стійку. Привертають увагу до ексклюзивної продукції, акцій, нових надходжень. У рітейлі використовуються, щоб підкреслити переваги певних товарів. Підійдуть поворотні споти, прожектори, трекові поворотні світильники, підвіси-точки та точки з регулюванням світлового потоку.

Кругове – встановлюється по периметру торгового залу. Забезпечує освітлення для стелажів і вітрин біля стін. Використовуються підвісні, трекові і точкові світильники.

Декоративне – для привернення уваги покупців, прикрашає приміщення, виділяє торгову зону. Використовується для святкових композицій і сюжетних картинок. Підходять пристрої з різнокольоровими лампами, гнучкі LED-стрічки, а також освітлювальні прилади без плафонів, розраховані на застосування філаментних лампочок, кулястих ламп та ін.

Також детальну інформацію про роботу LED стрічок ви можете отримати з відео:



Вивіска та вітрина


Театр починається з вішалки, а магазин – з вивіски і вітрини. Правильно підсвічена креативна вивіска і продумана організація вітрин залучають частину трафіку. Половина перехожих зайде та ознайомиться з товаром, який оригінально підсвічений. Ще один плюс – освітлення змушує працювати вітрини і вивіски в темний час доби, подовжуючи рекламні наративи закладу. Вивіски з контражурним підсвічуванням видно не тільки пішоходам, а й водіям авто.


Цікаві статті

Коментарі

Написати коментар