Меню

Освітлення для магазину

Переглядів: 2369 Коментарі : 0

Правильно підібране освітлення магазина може істотно збільшити прибуток. Ми розповімо, які світильники і лампи потрібно використовувати для рітейлу, щоб зацікавити покупців, збільшити цільову аудиторію і, відповідно, продажі. Розумні власники торгових точок і ТРЦ давно застосовують актуальне підсвічування в потрібному місці, щоб привернути увагу ЦА.

Освітлення в магазині взуття

Зміст


Освітлення в магазині і зорове сприйняття


У створенні привабливості товару і підвищення попиту освітлення грає величезну роль. Правильно підібране освітлення магазина продуктів або одягу виконує кілька практичних завдань:

  • забезпечує приємну атмосферу для покупців, люди з різним зором можуть все добре розглянути;
  • активізує тонус покупців, покращує їх настрій;
  • ділить простір на окремі зони, виставляючи на огляд різні групи товарів;
  • підвищує працездатність продавців-консультантів – сяючий зал пробуджує бажання зайвий раз посміхнутися покупцеві і люб'язно все йому пояснити;
  • мінімізує крадіжки в торговому залі.

Правильне освітлення в магазині


Щоб реалізувати систему світлового дизайну, необхідно встановити освітлювальні прилади в кожній зоні: в торгових залах, вітринах, в примірочних кабінках, біля кас і стендів, де розміщена інформація про акції.


Освітлення в магазині продуктів


Для фонового підсвічування продуктового магазину підійдуть вбудовані і підвісні світильники. Вони повинні володіти передачею кольору з індексом не менше 80Ra. Рівень освітленості торгового залу повинен бути:

  • в проходах – не менше 200 лк;
  • на стелажах і полицях – 700-1000 лк.

Саме таких норм дотримується відома мережа Metro. При виборі джерел освітлення для продуктових супермаркетів велике значення має температура світіння.


Правильне освітлення в магазині продуктів


Для викладки сиру і випічки більше підходить світильники з теплим світінням (температура – 3000 К). Для м'яса, риби, ковбас і овочів – ппідсвічування з нейтральним світінням (колірна температура – 4000 К). Заморожені продукти вимагають холодного світлового потоку з температурою до 6000 К. Такий відтінок підкреслить їх свіжість і привабливість.



Освітлення в магазині Освітлення в магазин Купити освітлення в магазин
Світильник LED-47/36W для освітлення зони з замороженими продуктами. Панель LED-53/35W для підвісної стелі Армстронг і грильято. Лінійна LED модель FLF-94/36W для овочевих і м'ясних відділів.


Застосовують і люмінесцентні моделі, наприклад FLF-74/2X14 BR/L на дві лампи. Вони обходяться дешевше, ніж світлодіодні, мають гарну світловіддачу, але їх термін служби – 18 тис. годин – в два рази менше, ніж у ЛЕД виробів. Популярність LED варіантів обумовлена ​​не тільки тривалим терміном експлуатації, але і економним споживанням електроенергії.

Для великих супермаркетів більше підходять панелі і лінійні моделі, а для маленьких продуктових магазинів краще використовувати вбудовані або накладні прилади з теплим світінням. Дизайнери не рекомендують встановлювати для підсвічування продуктів джерела з червоним спектром. Таке світло може приховати дефекти товарів, в Європі подібні освітлювальні прилади заборонені. Для стелажів з дорогими алкогольними напоями слід застосовувати прилади з високим індексом Ra. Товари преміум-сегмента вимагають моделей з матовими плафонами, щоб не було відблисків на пляшках.


Правильне освітлення в магазині одягу


У бутиках, де продають одяг і взуття, рівень освітленості може бути меншим, ніж в продуктових маркетах. Для одягу досить 500-700 лк, але для нових колекцій або демонстрації дизайнерських речей встановлюють акцентне підсвічування на 1000-1500 лк. Також важлива реалістична передача кольору, це захистить від помилок у виборі відтінків одягу.


Індекс передачі кольору


Що таке передача кольору CRI?
Детальніше!


Щоб розповісти про всі нюанси правильного підбору освітлення в бутиках і магазинах одягу, взуття та текстилю, ми написали велику статтю про спеціальні джерела світла, які ідеально передають колір і фактуру матеріалів. Читайте про спеціальні лампи та світильники для одягу тут. Купити такі джерела світла (галогенні й світлодіодні лампи G53 AR111), а також світильники до них, що підходять для торгових залів, завжди можна в магазинах Брілле.


Побутова техніка


У торгових залах для побутової техніки застосовують освітлювальні прилади, що створюють денне світло або світловий потік холодних відтінків. Головна умова – не допустити темних кутів і погано освітлених місць. У приміщеннях з телевізорами і моніторами потрібно використовувати приглушене світло. У моделях рекомендують застосовувати лампи, які не нагріваються. Лампочки розжарювання можуть мати негативний температурний вплив, їх намагаються не застосовувати.


Освітлення в магазині побутової техніки


Побутова техніка займає досить велику площу, тому торгові зали освітлюють за допомогою:


Косметика і ювелірка


Освітлення в магазинах, де продають косметику, не повинно створювати тіней і відблисків. Особливо цих правил необхідно дотримуватися в зоні декоративної косметики. Тут покупці користуються пробниками, тому світло повинне падати зверху або з різних сторін на рівні очей. Рекомендований колір світіння – теплий (3500 К), тому що він надає шкірі гарного відтінку.

В магазинах косметики повинно бути яскраве світло і багато дзеркал. Щоб не було відблисків, застосовують лампи з матовими колбами і непрозорі розсіювачі. Тут в пріоритеті світильники спрямованого світла. Також часто використовуються точки для меблів. Їх встановлюють на бічних панелях стелажів і на полицях. Точки дозволяють добре розглянути навіть найдрібніший товар.


Освітлення в магазині косметики


Для ювелірних прикрас світло вибирають в залежності від того, що продають. Вітрини зі сріблом підсвічують холодним світлом, із золотом – теплим. Для прикрас з діамантами потрібне підсвічування з прозорими або кришталевими розсіювачами, щоб створити відблиски на каменях.


Де купити?


Купити якісну світлотехніку для освітлення магазинів можна в мережі магазинів Brille. Ми пропонуємо продукцію для всіх основних типів освітлення, яке використовують в торгових точках.

Фонове – забезпечує рівномірну освітленість приміщення без темних зон. Щоб створити фонове світло, використовуютьпідвісні світильники, трекові, а також вбудовані та накладні даунлайти. Downlights – світильники, що створюють спрямоване вниз світло. Світловий потік фокусується на потрібний товар. Моделі можуть застосовуватися для створення акцентного і фонового підсвічування.

Акцентне – моделі зі спрямованим світловим потоком на стелаж, вітрину, стійку. Привертають увагу до ексклюзивної продукції, акцій, нових надходжень. У рітейлі використовуються, щоб підкреслити переваги певних товарів. Підійдуть поворотні споти, прожектори, трекові поворотні світильники, підвіси-точки та точки з регулюванням світлового потоку.

Кругове – встановлюється по периметру торгового залу. Забезпечує освітлення для стелажів і вітрин біля стін. Використовуються підвісні, трекові і точкові світильники.

Декоративне – для привернення уваги покупців, прикрашає приміщення, виділяє торгову зону. Використовується для святкових композицій і сюжетних картинок. Підходять пристрої з різнокольоровими лампами, гнучкі LED-стрічки, а також освітлювальні прилади без плафонів, розраховані на застосування філаментних лампочок, кулястих ламп та ін.

Також детальну інформацію про роботу LED стрічок ви можете отримати з відео:



Вивіска та вітрина


Театр починається з вішалки, а магазин – з вивіски і вітрини. Правильно підсвічена креативна вивіска і продумана організація вітрин залучають частину трафіку. Половина перехожих зайде та ознайомиться з товаром, який оригінально підсвічений. Ще один плюс – освітлення змушує працювати вітрини і вивіски в темний час доби, подовжуючи рекламні наративи закладу. Вивіски з контражурним підсвічуванням видно не тільки пішоходам, а й водіям авто.


Теги: brille, освітлення для магазину, магазин одягу, дизайн магазина, магазин продуктів, освітлення, інтер'єр, стиль, зорове сприйняття, світловий потік, підсвічування, лед лампи, світлодіодні світильники, світлодіодне панель, грильято, армстронг, підвісна сте

Цікаві статті

Коментарі

Написати коментар