Возврат

Согласно ст.9 закона Украины «О защите прав потребителей» :
 «Права споживача при придбанні товару належної якості:   
 1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (упаковка), споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.»

Обмен и возврат может быть произведен при условии, что товар надлежащего качества, не был в эксплуатации, сохранен его товарный вид, потребительские свойства, комплектность, сопроводительная документация, входящая в комплектацию товара, не нарушена упаковка*, сохранены пломбы, фабричные ярлыки и товарный чек.
* - частичное или полное нарушение внешнего вида, целостности упаковки, отсутствие каких-либо компонентов упаковки или их сильное повреждение.

Обмен и возврат товаров надлежащего качества осуществляется за счет покупателя в течение 14 дней не считая дня покупки, при условии соблюдения вышеуказанных требований.

Обменять или вернуть товар можно в любом нашем магазине, заполнив "заявление на возврат" и предварительно согласовав свой визит с менеджером. 

Если в течение 14 дней по каким-либо причинам у покупателя не получается привезти приобретенный товар, курьер компании BRILLE может забрать его для оформления возврата, стоимость данной услуги  -  30-100 грн. (в зависимости от объема и района).


Обмену/возврату не подлежат товары надлежащего качества из следующего перечня:  
- товары в одноразовой упаковке, если они были распакованы;  
- товары, не подлежащие обмену/возврату в соответствии с "Законом о защите прав потребителей" определенные постановлением Кабинета Министров Украины № 172 от 19.03.1994г.